آشنایی با فروشگاه اینترنتی ماهی سماچ

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش توسط
دوست داشتن0

ماهی دریای خلیج فارس را هر زمان از سماچ بخرید تازه است

فروشگاه اینترنتی ماهی (( سماچ )) در فروش انواع آبزيان و محصولات دريايی و صادرات اين محصولات به كشورهای همسايه و اروپايی، در بزرگ‌ ترين بندر صيادی ايران، بندر گناوه واقع در شمال استان بوشهر،‌ در حال فعاليت است. بندر گناوه با دارا بودن سه اسکله دو اسکله تجارتی و صادراتی و یک اسکله صیادی و نيز به سبب نزديكی به كشورهای عربی حوزه خليج فارس، علاوه بر صيد انواع ماهی و ميگو، در عرصه تجارت دريايی و صادرات انواع آبزيان موقعيت مكانی بسيار مناسبي دارد. از اين فروشگاه سماچ به دليل واقع شدن در اين موقعيت مكانی بسيار عالی، توانسته است همواره محصولاتی تازه و با كيفيت را در اختيار مشتريان خود در بازارهاي داخلی و خارجی قرار دهد.

فروشگاه اینترنتی ماهی (( سماچ )) با هدف بالا بردن مصرف آبزیان با دسترسی آسان و سریع در اسفند ماه سال 1399 تاسیس شده است. فروشگاه ماهی (( سماچ )) با دقت به هارمونی رنگی بالا فضای جذابی را بوجود آورده است. این فروشگاه با دقت به تمامی نکات یک فروشگاه استاندارد محیطی امن را برای خریداران فراهم آورده است.

فروشگاه اینترنتی ماهی (( سماچ )) با ارتباط از طریق فضاهای مجازی عملکرد خود را به اشتراک می گذارد. همچنین سماچ با انتشار مطالب علمی اطلاعات مشتریان خود را در زمینه های مختلف بالا می برد. همچنین دارای فضای امن برای خرید مناسب است که با کمترین زمان و سرعتی بالا می توانید انجام دهید.

یک ویژگی بزرگ فروشگاه اینترنتی ماهی و آبزیان سماچ تنوع بالا در انواع محصولات است. انواع ماهی، سخت پوستان، نرمتنان، خاویار را می توانید به راحتی در این فروشگاه تهیه نمایید. تمامی محصولات به طور کامل معرفی می شوند و می توانید با آنها به طور کامل آشنا شوید.
فروشگاه اینترنتی ماهی (( سماچ )) دارای خدمات بسیار متنوع و گسترده است. تمامی محصولات به درخواست مشتریان پاک و آماده سازی می شوند. محصولات آماده شده در بسته بندی با حمل و نقل استاندارد و سریع بدست مشتریان می رساند.

بزرگترین نکته این فروشگاه اهمیت به سلامتی جامعه است. بنابراین تازگی و کیفیت محصولات سماچ یک اصل بزرگ است. بدین نحو تمامی محصولات پس از سفارش مشتریان صید و در حداقل زمان ممکن به دست مشتریان می رسد تا تازگی و کیفیت آن حفظ شود.

درعلم تغذیه ماده غذایی که بتواند پروتئین کافی را با کالری کم به بدن برساند بسیار ارزشمند است. همچنین ماده غذایی که فاقد اسید های چرب غیر اشباع باشد. گروه غذایی که دارای میزان بالایی از ویتامین و مواد معدنی باشند هم داری جایگاه خواصی می باشند.
آبزیان از سال های دور بسیار سالم و مقوی شناخته شده اند. این ماده های غذایی تمامی ویژگی های یک غذای سالم و مقوی را باهم دارا می باشند. امروزه با پیشرفت تحقات ثابت شده است که این ماده غذایی تا چه حدود توانسته است سلامتی بشر را تظمین نماید.

متاسفانه کشورما با توجه به پیشرفت های خوبی که در زمینه های مختلف در مورد آبزیان دارد . اما متاسفانه مصرف آبزیان در کشور ما بسیار پایین می باشد. امروز مصرف آبزیان در بسیاری از کشور ها ملاکی بر میزان سلامتی جامعه است.
امروزه با توجه با افزایش مشغله های مختلف افراد خرید و فروش محصولات بصورت اینترنتی افزایش یافته است فروشگاه اینترنتی سماچ فضایی مجازی است که محصولات متفاوتی را در معرض انتخاب و فروش خریداران قرار می دهد.


فروشگاه اینترنتی ماهی سماچ هم همسو با گسترش فروشگاهای مختلف شروع به کار کرده اند. با ما تا انتها برای آشنایی با این فروشگاه ها همراه باشید.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

پروفایل

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم