اسپیکر مسافرتی مدل GTS-1523

مرجع:
GTS-1523
نام تجاری : سماچ
اسپیکر مسافرتی

ویژگی های محصول

اسپیکر قابل حمل GTS-1523 مجهز به چراغ LED قوی دارای سه حالت زیاد- متوسط و چشمک زن میباشد که از این اسپیکر قابل حمل میتوان به عنوان چراغ شارژی نیز استفاده نمود ، این اسپیکر دارای باند خروجی به قطر سه اینچ و توان 5 وات با کیفیت صدای بسیار مناسب میباشد.

بیشتر بخوانید
گارانتی
محصولات مرتبط
اسپیکر قابل حمل GTS-1523 مجهز به چراغ LED قوی دارای سه حالت زیاد- متوسط و چشمک زن میباشد که از این اسپیکر قابل حمل میتوان به عنوان چراغ شارژی نیز استفاده نمود ، این اسپیکر دارای باند خروجی به قطر سه اینچ و توان 5 وات...
توضیحات

اسپیکر مسافرتی مدل GTS-1523

اسپیکر قابل حمل GTS-1523 مجهز به چراغ LED قوی دارای سه حالت زیاد- متوسط و چشمک زن میباشد که از این اسپیکر قابل حمل میتوان به عنوان چراغ شارژی نیز استفاده نمود ، این اسپیکر دارای باند خروجی به قطر سه اینچ و توان 5 وات با کیفیت صدای بسیار مناسب میباشد.با این اسپیکر میتوان از طريق فناوري بلوتوث به تلفن‌همراه يا پخش‌کننده‌ي صوتي متصل شد.

در قسمت بالایی اسپيکر يک درگاه USB و يک درگاه کارت حافظه به چشم مي‌خورد که از طريق آنها نيز میتوانید موسيقي دلخواهتان را گوش دهيد .این اسپیکر توانایی پشتیبانی از کارت حافظه و USB با ظرفیت 32 گیگا بایت را دارد.

از ويژگي هاي ديگر اين اسپيکر ميتوان به راديو FM اشاره کرد. این اسپیکر دارای باطری قابل شارژ نیز میباشد. وجود نور با چندین رنگ متفاوت در قسمت جلویی اسپیکر، زیبایی خاصی را ایجاد نموده است .

نکات مهم قبل خرید

فهرست

پروفایل

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم